Forum Złoty Legion Strona Główna
->
Pytania, Propozycje, Poradnik
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Plac Główny
----------------
Powitania
Rekrutacja
Karczma
Sytuacja Legionu
Ambasada
Rynek
----------------
Wesoły Legionista.
Kącik RPG ;) I ANkiety
Forum Obrad
Ratusz
----------------
Biblioteka
Pytania, Propozycje, Poradnik
Pasek Dodatków
Inne Gry
----------------
Travian
Battle Knight
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marvolo
Wysłany: Wto 8:35, 12 Wrz 2006
Temat postu: Walka
Walka z bestiami
. Z bestiami walczymy za TZ na wielkiej arenie poza stolicą Lotharis, Rivangoth. Na owej arenie stoi wielka machina, której pochodzenia nie zna nikt, jedynie najbardziej uczeni mędrcy się jego domyślają. Machina pozwala przywołać na arenę dowolną istotę jaka zamieszkuje Seavran. Każda walka to koszt 2 TZ. Walcząc z bestiami zdobywamy doświadczenie, które po przekroczeniu pewnego progu daje nam awans na kolejny poziom. Więcej na ten temat w punkcie 6, ‘Doświadczenie i awans na wyższy poziom’. Bestie oprócz bycia głównym źródłem punktów doświadczenia pozostawiają nam również spore ilości złota za które możemy kupić sobie lepszy ekwipunek oraz uleczyć nasze rany po walce. Oprócz zabijania bestii istnieją jednak także inne sposoby pozyskiwania złota. Za pokonanie bestii otrzymujemy doświadczenie w ilości równej poziomowi pokonanej bestii ( jeśli jej poziom jest równy naszemu ). Jeśli bestia jest słabsza otrzymamy nieco mniej expa a jeśli silniejsza dostaniemy go troszkę więcej. W walce z potworami możemy zostać zabici.
Wielokrotna walka (z bestiami) – Jest to przyśpieszony tryb walki z bestiami. Mianowicie, po wykonaniu walki z bestią, pojawia się opcja wielokrotnej walki, w której ustalasz ile razy (1-20) chcesz walczyć z ostatnio walczoną bestią. Po każdej odbytej walce zostajesz uleczony do pełna za złoto lub wskrzeszony.
Trening
. Na treningu doskonalimy swoje umiejętności bojowe z innymi graczami ( są to członkowie tej samej szkoły rycerskiej, gildii lub innej gildii z która nasza ma zawarte przymierze ). Koszt treningu w szkołach rycerskich to 1 TT natomiast w gildiach już 2 TT. Trenując zdobywamy większe ilości punktów doświadczenia ( w końcu trening to nauka i szlifowanie swoich umiejętności ). Zasada jest prosta. Im silniejszego przeciwnika położymy na łopatki tym więcej expa otrzymamy za walkę. Warto jednak zauważyć, że za trening nie otrzymujemy dodatkowego wynagrodzenia w postaci złota jak ma to miejsce w przypadku bestii. Trening trwa do momentu kiedy jeden z walczących padnie wyczerpany ( zostanie mu 1 HP ). Istnieje jednak ograniczenie treningowe: z jednym partnerem możemy trenować trzy razy dziennie. Trenować możemy bazowo z przeciwnikami +/- 4 poziomy od naszego. Zasięg ten będzie się powiększał wraz ze wzrostem naszego poziomu ( zauważyć będzie to można ok. 40 poziomu ). Dodatkowo trenować możemy tylko 3 razy dziennie z jedną osobą.
Wyzwanie
– to prestiżowy pojedynek. Na arenie turniejowej ścierają się różni wojownicy, bez żadnych ograniczeń jakie mają miejsce na turnieju. Chcesz zaatakować kogoś kilkadziesiąt poziomów wyżej, czujesz iż możesz go/ją pokonać? Nic prostszego. Walcz o sławę z innymi wojownikami. Koszt walki to 1 PW. Podobnie jak w treningu nie otrzymujemy za wygraną złota. Jednak wyzwanie różni się tym od treningu, że nie dostajemy w nim za wygraną walkę punktów doświadczenia oraz nie widzimy statystyk bojowych przeciwnika poza jego HP. Jednak w zamian wzrasta nasza sława i poważanie pomiędzy innymi wojownikami. Walka trwa do wyczerpania jednego z walczących ( 1 HP ).
Wojna
- element tymczasowo wycofany z V ery – do walki podczas wojny dochodzi jeśli agresor zostanie przyłapany na próbie wdarcia się na teren broniącej się gildii. Walka ta wygląda jak trening, z tą różnicą ze agresor może zostać zabity. W wypadku kiedy wygra agresor, obrońca zostaje obezwładniony a podczas następnej walki będzie miał 80% swoich maksymalnych HP ( czyli jeśli ma 100 HP max w następnej walce rozpocznie z 80/100, chyba że właściciel postaci zaloguje się i uleczy zanim do niej dojdzie ). W wypadku wygranej agresora uszkadza on fortyfikacje wrogiej gildii. Gdy te zupełnie już padną agresor może rozpocząć grabież skarbca wrogiej gildii. A to jest kolejny sposób na zarobienie szybkich pieniędzy. Pamiętać jednak należy, iż wojen nie wolno wywoływać bez dobrego powodu gdyż można narazić się na gniew Gwardii Lotharis.
Turniej
– walka turniejowa na pierwszy rzut oka wygląda dokładnie tak samo jak trening. Jest jednak pomiędzy nimi wiele różnic. Turnieje odbywają się co sobotę, mogą brać w nich udział tylko członkowie gildii (jak i też klanów, bractw oraz drużn) i szkół rycerskich. Gracze ‘bezbarwni’ czyli nie należący do żadnej szkoły ani gildii nie są do niego dopuszczani przez prawo Lotharis. Podczas jednego turnieju wolno jednej postaci odbyć siedem walki. Za wygrana otrzymuje punkty w ilości równej poziomowi przegranego, za remis punkty w ilości połowy poziomu przeciwnika a za przegraną nie otrzymuje nic. Turnieje są jednak innym typem pojedynków pomiędzy graczami. W turniejach walczy się przede wszystkim o chwałę gildii a w mniejszym stopniu o własną ( w przeciwieństwie do wyzwań gdzie każdy walczy na własny rachunek ). Oprócz chwały otrzymujemy za wygrane walki doświadczenie oraz w wypadku zajęcia jednego z czołowych miejsc do naszego mieszka napływa sumka złota, której wysokość zależy od miejsca na którym ukończyliśmy zmagania turniejowe oraz od miejsca zajętego przez nasza gildię w rankingu gildii
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin